Los socialistas de El Puig os invitamos el próximo domingo 25 de enero a las 11 de la mañana a la Festa de Sant Pere, patrón del pueblo.

Empezaremos la celebración con una picada en la casa del poble, (C/ Sant Joan de Ribera 5, al costat de l’Ajuntament) i luego recorreremos la fira i veremos cómo se prepara l’olla que se ofrecerá a todos los que quieran.

Nos acompañarán el Secretario General y Candidato a la Presidencia de la Generalitat, Ximo Puig, y la Secretaria de Igualdad de la Ejecutiva federal, Carmen Montón.

Contactad con la agrupación de El Puig para confirmar.

Os esperamos!!

Els Socialistes d’El Puig tenim el plaer de convidar-vos el proper diumenge dia 25 de gener a les 11 del matí a la Festa de Sant Pere, patró delpoble. Gaudirem primer fent una picaeta a la seu (C/ Sant Joan de Ribera 5, al costat de l’Ajuntament) i després anirem a donar una volta a la fira i vore com se prepara l’olla que serà oferida a tota la gent que vullga.

Estarem acompanyats pel Secretari General i Candidat a la Presidència de la Generalitat, Ximo Puig, i la Secretaria d’Igualtat de la CEF, Carmen Montón.

Contacteu amb l’agrupació de El Puig per confirmar.

Vos esperem!!