La Comisión Federal de listas ha dictaminado favorablemente sobre las listas remitidas por el Comité Nacional que las aprobó ayer en la que hay una destacada representación de militantes de l’Horta Nord.

En la candidatura al Congreso de los Diputados Alicia Piquer,  Vicesecretaria de Cultura y Comunicación de la Ejecutiva Comarcal, en el número cinco y David Teschendorff , Secretario general de JSPV de l’Horta Nord el primer suplente.

Dos mujeres más para el Senado

El puesto número dos de la candidatura al Senado lo ocupa la exdiputada europea Pepa Andrés. La suplente del candidato Jorge Alarte Gorbe es Feli Bondía, Secretaria de Acción Electoral de la Ejecutiva Comarcal

El secretario general de la agrupación comarcal, Víctor Jiménez Bueso, ha mostrado su total “satisfacción con la representación obtenida en estas candidaturas” y su entera “confianza en que l’Horta Nord estará presente en la defensa de los intereses valencianos en la próxima legislatura”.

 


La Comissió Federal de llistes ha dictaminat favorablement sobre les llistes remeses pel Comitè Nacional aprovades ahir en la qual hi ha una destacada representació de militants de l’Horta Nord.

En la candidatura al Congrés dels Diputats Alicia Piquer, Vicesecretària de Cultura i Comunicació de l’Executiva Comarcal, en el número cinc i David Teschendorff, Secretari general de JSPV de l’Horta Nord com primer suplent.

Dues dones més per al Senat

El lloc número dos de la candidatura al Senat l’ocupa l’exdiputada europea Pepa Andrés mentre que la suplent del candidat Jorge Alarte Gorbe és Feli Bondía, Secretària d’Acció Electoral de l’Executiva Comarcas

El secretari general de l’agrupació comarcal, Víctor Jiménez Bueso, ha mostrat la seua total “satisfacció amb la representació obtinguda en aquestes candidatures” i la seua sencera “confiança en què l’Horta Nord estarà present en la defensa dels interessos valencians en la pròxima legislatura”.